Shop Mobile More Submit  Join Login
Flame Girl by frogbillgo Flame Girl by frogbillgo
One of the commanders from "Miniguns: Assault"! :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------This is the project I’ve been working along the side of :iconzatransis: :iconhyperboy: :iconvontoten: and :iconpetura: for the past year at Booyah.

BUT…unfortunately, the game was canceled. :/ We’re all pretty bummed that this thing won’t be launched globally, but I’m excited to share a bunch of the art that went into it. If you’re really curious to see where the game left off, you may be able to still download it for iPad on the Canadian App store. If that link is no longer working, you can still check out the gameplay trailer at: www.youtube.com/watch?v=szzi2b…

Add a Comment:
 
:iconremnantcomic:
RemnantComic Featured By Owner Apr 17, 2016  Hobbyist Digital Artist
Her pigtails sticking of her safety dome is SOOOOOOOOOoooOOOOOOOoooo adorable, it's crazy. XD
Reply
:iconmuffincannibal:
MuffinCannibal Featured By Owner Jan 3, 2015  Hobbyist
Really well done, just a logical problem, if she needs a full body suit to protect herself, why would her pigtails stop whats outside the suit?
Reply
:iconboviro1222:
Boviro1222 Featured By Owner Nov 24, 2015
"I was about to say that, but you got to the idea first."
Reply
:iconjacob-cross:
Jacob-Cross Featured By Owner Sep 14, 2014
Nice :)
Reply
:iconuberbomb:
uberbomb Featured By Owner Sep 6, 2014  Hobbyist General Artist
she looks really pretty and awesome ... i have to say that she looks like Trixie from BajoTerra 
Reply
:iconsir-herp:
Sir-Herp Featured By Owner May 29, 2014  Student General Artist
Wait, so her hair isn't just poking through her helmet as a whimsical design choice, it also bursts into flame in battle? That's hilarious; I love it! :XD:
Reply
:iconchaosdx1:
ChaosDX1 Featured By Owner May 28, 2014  Student General Artist
Having a gas mask inside a glass dome seems a bit redundant, but it looks awesome all the same.
Reply
:iconmg1342mg:
mg1342mg Featured By Owner May 22, 2014
Having the portals for the hair is simply awesome. Lends a lot of character.
Reply
:iconboxingglovehands:
boxingglovehands Featured By Owner Mar 23, 2014  Hobbyist Artist
this lady looks awesome love her mask and nose and eyes and hair as well.
well drawn coloured and designed, you have an action babe who is always ready to do her missions, no doubt about it!
Reply
:iconfrogbillgo:
frogbillgo Featured By Owner Mar 24, 2014  Professional Digital Artist
haha! Much appreciated :D
Reply
:iconboxingglovehands:
boxingglovehands Featured By Owner Mar 27, 2014  Hobbyist Artist
my pleasure, keep up the great work.
Reply
:iconzerocartin:
ZeroCartin Featured By Owner Mar 21, 2014  Professional Digital Artist
This loks awesome! Great coloring dude :)
Reply
:iconfrogbillgo:
frogbillgo Featured By Owner Mar 24, 2014  Professional Digital Artist
thank you!
Reply
:icontkdflash:
Tkdflash Featured By Owner Mar 20, 2014  Student Filmographer
this is the frogbillgoness :D
Reply
:iconfrogbillgo:
frogbillgo Featured By Owner Mar 20, 2014  Professional Digital Artist
haha! this is true... :D
Reply
:icondragonaur:
dragonaur Featured By Owner Mar 19, 2014  Hobbyist
That's cute. I draw my own character with her pony tail hanging out of her helmet too! >_<
Reply
:iconfrogbillgo:
frogbillgo Featured By Owner Mar 20, 2014  Professional Digital Artist
haha :D
Reply
:iconceemarcus:
CeeMarcuS Featured By Owner Mar 19, 2014
Is this like TF2? but for tablets?
Reply
:iconfrogbillgo:
frogbillgo Featured By Owner Mar 20, 2014  Professional Digital Artist
TF2 inspired for sure... but it played more like Kingdoms Of Camelot
Reply
:iconceemarcus:
CeeMarcuS Featured By Owner Mar 21, 2014
I'll check it out thanks
Reply
:iconvontoten:
VonToten Featured By Owner Mar 19, 2014
in her natural habitat i see
Reply
:iconfrogbillgo:
frogbillgo Featured By Owner Mar 20, 2014  Professional Digital Artist
haha :D
Reply
:icondrewbrand:
drewbrand Featured By Owner Mar 19, 2014
Love it, looks amazing....sorry to hear about the cancellation!

I can't help but chuckle though....she's called flame girl and yet the most flammable part of her is on the outside of her helmet :P


Drew
Reply
:iconfrogbillgo:
frogbillgo Featured By Owner Mar 20, 2014  Professional Digital Artist
Thanks! Yeah we were joking about how they are like candle wicks... they just light up in battle and her glass helmet "swivels" so she can turn her head haha  Good thing we aren't designing real things eh?
Reply
:icondrewbrand:
drewbrand Featured By Owner Mar 21, 2014
Haha....well, perhaps. But if every game was made with real life in mind, there would be many dull games!
Reply
:iconbootymilkbum:
bootymilkbum Featured By Owner Mar 19, 2014  Student Digital Artist
This is beutiful!
Reply
:iconfrogbillgo:
frogbillgo Featured By Owner Mar 20, 2014  Professional Digital Artist
thank you!
Reply
:iconcptbuk:
cptbuk Featured By Owner Mar 19, 2014  Hobbyist Artist
I'm pretty sure TF2's Pyro is in love somewhere. If it is indeed male.
Reply
:iconfrogbillgo:
frogbillgo Featured By Owner Mar 20, 2014  Professional Digital Artist
Haha! :D
Reply
:iconstephenlarbi:
StephenLarbi Featured By Owner Mar 19, 2014  Student Traditional Artist
Im Speechless bro. Just made it my wallpaper. Clap 
Reply
:iconfrogbillgo:
frogbillgo Featured By Owner Mar 20, 2014  Professional Digital Artist
haha! Woohoo!
Reply
:icontheweapwn:
TheWeapwn Featured By Owner Mar 18, 2014
she looks like a cros between :icongaigeplz: and :iconpyrotf2plz: and thats fucking rad
Reply
:iconfrogbillgo:
frogbillgo Featured By Owner Mar 19, 2014  Professional Digital Artist
haha! totally :) thanks!
Reply
:iconscorpafied:
scorpafied Featured By Owner Mar 18, 2014
I could just imagine her saying:

Say hello to my little friend...its called chemical grenade. (smiles and winks at enemy)
Reply
:iconfrogbillgo:
frogbillgo Featured By Owner Mar 19, 2014  Professional Digital Artist
hahah YEAHH! ....man i wish i could see this character in action :D
Reply
:iconscorpafied:
scorpafied Featured By Owner Mar 19, 2014
Haha yeah. Your work is so amazing i would of enjoyed this game. But who doesnt like a hot girl with a twisted sence of humour?
Reply
:iconfrogbillgo:
frogbillgo Featured By Owner Mar 20, 2014  Professional Digital Artist
haha
Reply
:iconemerson-fialho:
Emerson-Fialho Featured By Owner Mar 18, 2014  Professional Artist
Good job!!
:iconbravoplz:
Reply
:iconfrogbillgo:
frogbillgo Featured By Owner Mar 19, 2014  Professional Digital Artist
:D !!!
Reply
:iconemerson-fialho:
Emerson-Fialho Featured By Owner Mar 19, 2014  Professional Artist
Keep up the amazing job!! :clap:
Cheers!
Reply
:iconestonius:
Estonius Featured By Owner Mar 18, 2014
Way cool style, colours, and depth!
Reply
:iconfrogbillgo:
frogbillgo Featured By Owner Mar 19, 2014  Professional Digital Artist
thanks man! :D This was a fun one heheh
Reply
:iconjoshawafrost:
JoshawaFrost Featured By Owner Mar 18, 2014  Professional Digital Artist
Damn so awesome!!
Reply
:iconfrogbillgo:
frogbillgo Featured By Owner Mar 18, 2014  Professional Digital Artist
thanks man!
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
March 18, 2014
Image Size
400 KB
Resolution
1200×713
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,907
Favourites
457 (who?)
Comments
44
Downloads
159
×